Registracija za nove korisnike

Prihvaćam uvjete?

Login




Zaboravili ste lozinku?



Otvori

Ne želite moždani udar? Uhvatite se knjige

Otok Krk

  • Otok Krk

  • Otok Krk

  • Otok Krk

  • Otok Krk

  • Otok Krk

  • Otok Krk

Novo: 25.05.2012 u 20:09

Otok Krk

 ›

Vijesti

 ›

Vijesti iz svijeta

 ›

Zdravlje

 ›

IVO ANDRIĆ O ISTINI

Najčitanije vijesti
Vezane vijesti
Zadnji recepti
Najnoviji videi
CROATIA - OTOK KRK CROATIA - OTOK KRK
Okom objektiva našeg…
T e s t a m e n t  -  Klapa Sol T e s t a m e n t - …
Glazbeni spot Klapa SOL…
MENE ZOVU BODULO MENE ZOVU BODULO
Pjesma Mene zovu Bodulo…
Igre, igrice
Farm Frenzy 3 - Otok Krk Farm Frenzy 3

Manage five different…

Black Jack - Otok Krk Black Jack

Poznat i pod nazivom…

Sparivanje gemova - Otok Krk Sparivanje gemova

Obojajte što…

Vijesti 2

vijesti test 233

28 Velj 2011

Ne želite moždani udar? Uhvatite se knjige

Rezultati istraživanja objavljeni su u internetskoj verziji časopisa BMC Public Health, a ono je također pokazalo da je spomenuta veza izraženija kod žena nego kod muškaraca.
Ne želite moždani udar? Uhvatite se knjige

Učenje, pozitivno utječe na zdravlje?

LONDON , 28. veljače 2011. - Učenje, osobito ono u koje je potrebno uložiti dulje vremensko razdoblje, pozitivno utječe na zdravlje, unatoč stresu zbog potencijalnih ispita, jer regulira tlak, sprečavajući na taj način bolesti poput srčanog i moždanog udara ili otkazivanja rada bubrega, ustanovili su nedavno znanstvenici s američkog Sveučilišta Brown u Rhode Islandu.

Rezultati istraživanja objavljeni su u internetskoj verziji časopisa BMC Public Health, a ono je također pokazalo da je spomenuta veza izraženija kod žena nego kod muškaraca.

Znanstvenici istraživanje temelje na podacima prikupljanim tijekom 30 godina na gotovo 4.000 osoba koje su podijelili u tri kategorije: one s niskim stupnjem obrazovanja (12 ili manje), sa srednjim stupnjem naobrazbe (17 i više godina) te s visokim stupnjem obrazovanja (17 i više), a potom su izračunali prosječan sistolički tlak u tom razdoblju.

Ustanovljeno je da su žene s niskim stupnjem obrazovanja imale za 3,26 milimetra žive (mmHg) viši tlak od onih s višim stupnjem naobrazbe. Kod muškaraca je ta razlika iznosila 2,26 milimetra žive.

Unatoč tomu što su drugi čimbenici, poput pušenja, uzimanja lijekova za sniženje tlaka i konzumiranja alkohola uzimani u obzir tijekom istraživanja, učinak veze između obrazovanja i tlaka i dalje je bio očigledan, ali na nižoj razini. Ustanovljeno je da osobe koje provedu kraće vrijeme učeći obično obavljaju stresnije poslove koji se povezuju s povišenim krvnim tlakom. Manje obrazovane žene sklonije su depresiji, imaju veće izglede da budu samohrane majke i da žive ispod praga siromaštva, pokazalo je istraživanje. (PortalOko)

Članak je preuzet sa portala http://portaloko.hr/ 

http://portaloko.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=10380%3Ane-elite-modani-udar-uhvatite-se-knjige&catid=133%3Aslideshow-vijesti&Itemid=208&sms_ss=facebook&at_xt=4d6bb353302a22de%2C0

Članovi ovog portala favorizirali su ovaj tekst 0 Srce puta

otok-krk.org preporuča
Online izdanje - i do 80% popusta
 
Jutarnji List Današnje izdanje (i do 80% popusta) Sportske Novosti Današnje izdanje (i do 80% popusta) Slobodna Dalmacija Današnje izdanje (i do 80% popusta)
Online Riječnik i prevoditelj, Otok Krk, otok-krk.org Horoskop
N P U S Č P S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
S drugih portaka


Radio portala Otok Krk


Otok Krk

 ›

Vijesti

 ›

Vijesti iz svijeta

 ›

Zdravlje

 ›

Ne želite moždani udar? Uhvatite se knjige




Otok Krk RSS - Powered by: WMD - Web Hosting - CMS - Izrada Web Stranica - SEO - Vijesti iz svijeta

Prihvaćam uvjete?