Kolumna

Novo: 19.11.2017  u  19:34

Zadnje vijesti
Najnoviji videi

Klapa Zvonimir, Baška - Otok Krk, otok-krk.org Klapa Zvonimir,…
Vrbnik - nad morem priča - Otok Krk, otok-krk.org Vrbnik - nad morem…
Vrbnik - nad morem…
LOVREČEVA U KRKU - Otok Krk, otok-krk.org LOVREČEVA U KRKU
Film je sniman 2010…
Otok Krk - odmor za dušu - Otok Krk, otok-krk.org Otok Krk - odmor…
"..I kome da kažem…
Recepti
Mrki mufini - Otok Krk, otok-krk.org Mrki mufini
Ljubitelji gorke čokolade…
Zelene rajčice i lučice u octu - Otok Krk, otok-krk.org Zelene rajčice i lučice…
Simpatične male zelene…
Rajčice punjene paštetom i mozzarellom - Otok Krk, otok-krk.org Rajčice punjene paštetom…
Brojne su inačice punjenih…
Ljuta salsa - Otok Krk, otok-krk.org Ljuta salsa
Udružili se pelati,…
Igre, igrice
Balls Shooting - Otok Krk, otok-krk.org Balls Shooting
Balls Shooting
Jade Monkey - Otok Krk, otok-krk.org Jade Monkey
Naniži najmanje tri…
Gold strike - Otok Krk, otok-krk.org Gold strike
Bacite sjekiru na najmanje…
Jewel Quest - Otok Krk, otok-krk.org Jewel Quest
Jewel Quest
Čestitke i pozdravi

19. studenog 2017.

Danas imaju imendan Matilda, Salomeja i Jakov a mi čestitamo!

Lutajući reporter

Ako imate kakav problem, niste zadovoljni sa državnom upravom, samoupravom, trgovinom, školstvom, lovcima, postolarima, ženama, muževima, punicama… ako želite nekoga ili nešto pohvaliti, pokuditi... pišite mi na e-mail:

lutajuci@net.hr

Ako i ne uspijem riješiti vaš problem, barem ću vam pružiti rame za plakanje i zajedno ćemo cmizdriti. Ako ništa drugo, obavijestit ćemo javnost OVDJE, ako to želite, a ako ne, zaključat ću vaš problem u ladicu.

SPONZORI...

... IZBORA OSOBE GODINE OTOKA KRKA 2016.

Zlatarna VALENTINO

Malinska

Cestama raja
Stu

Predivno nedjeljno poslijepodne je iza nas. Malinska, Haludovo, Ribarsko naselje i Rajska cesta nikada ne razočaraju. Evo malog foto-putopisa iz šetnje sa obitelji. Odmor za oči, dušu i tijelo. Uživajte u bojama i prirodi…

Kanjon Vrženica
Lis

Prije uspona na vidikovac od Vele i Male Luke s desne strane kreće u udolini - kanjon Vrženica. Ovaj jedinstveni kanjon na našem otoku je jedan od lokaliteta koji morate proći na našem otoku. Zbog rada vode, cijeli kanjon…

Ljepote otoka Krka - kalendar 2016.
Lis

Tradicionalno svake godine slažem kalendar ljepota otoka Krka od svježih fotografijama od iste godine. Ovogodišnja, četvrta inačica za redom će opet krasiti mnoge domove. Pozivam vas da  pogledajte koje fotografije…

Put glagoljaša sv. Petra
Lis

Ovog tjedna put me je nanio u Gabonjin i po prvi put sam kročio na glagoljaški put sv. Petra koji je izradio Svetko Ušalj. Put od šoto brijega vodi prema crkvici sv. Petar i na svom putu ima isklesanu Azbuku (glagoljaška…

Nedjeljni izlet na Negrit
Lis

Kako se vrijeme konačno proljepšalo nismo propustili priliku za jedan fin nedjeljni izlet. Familijarno smo se ukrcali u auto, dovezli na parking kampa Konobe i krenuli od njegove plaže uz more prema svjetioniku na Negritu.…

Štorije od Sršćice
Lis

Nije tajna da često združujem dvije ljubavi - fotografiju i planinarenje. Tako sam se danas uputio na jednu meni dugo iščekivanu lokaciju, uvalu Sršćicu. Potovošće i iza njega sv. Juraj sam istražio i spremao sam…

Čar uvale Zala i crkvica sv. Jeronima
Ruj

Današnje jutro i cijeli dan u predznaku su kiše i tmurnog neba. To me svejedno nije uspjelo odvratiti od nauma da pronađemo djelić otoka gdje ne pada kiša i da se dobro zabavimo na obiteljskom izletu. Kao destinaciju…

Ljepote otoka Krka
Ruj

Prošlo je dosta vremena od moje posljednje kolumne. Zbog toga sam razmišljao o prolaznosti vremena, a to mi je otvorilo oči kako je još ostalo samo malo više od tri mjeseca do kraja 2013. godine! Gledajući unatrag kroz…

Foto šetnja Sv. Markom
Velj

Već dugo vremena čekam da mi se sve poklopi da mogu jedno jutro prošetati s fotoaparatom na "otok prije Krka" - Sv. Marko. Svaki put kada sam sam prolazio mostom gledao sam čeznutljivo kada ću moći kročiti nogom na…

Kirija “špijunira” Boduliju
Sij

Uredništvu portala putem elektronske pošte otokkrk.org@gmail.com stigle su i prve fotografije naših čitatelja. Za prekrasan pogled s kopna na naš otok pod snijegom, potrudila se čitateljica Nena Pavelić iz Novog Vinodolskog…

TURIZAM OKO NAS
Sij

Na početku nove izazovne turističke godine, naš suradnik Nedo Pinezić napisao je kratku impresiju s putovanja u najposjećeniju destinaciju Europe - Pariz. Mogu li se povući neke paralele turizma u Parizu s turizmom…

SLUČAJNO ILI NE II.
Pro

Odlučila sam sve svoje tekstove nasloviti "Slučajno ili ne" jer zapravo nema slučajnosti, sve se događa s razlogom. Današnji razlog je blagdan sv. Lucije koji je i ove godine započeo misom u 10 h u kapelici Sv. Lucije…

SLUČAJNO ILI NE I.
Pro

Iskoristila sam današnji prekrasan dan i s prijateljima prošetala Puntom, Nakon šetnje popili smo, naravno, kavu i tako ćakula na ćakulu, kad evo pridružio nam se i Dubravko. Dubravko Morožin je nama Bodulima…

Facebook i debata o ljudskom ponašanju
Pro

Nedavna vijest o debati na temu Facebooka u srednjoj školi u Krku ponukala me je da napišem svoje mišljenje o toj popularnoj socijalnoj-online-mreži te o ljudskim ponašanjima općenito. Facebook je odličan za…

Kras i Vela Gromača by Srđan Hulak
Lis

Šume otoka Krka su predivne! Toliko vremena provedemo na otoku, a zapravo ga tako slabo poznajemo. Stoga sam si dao zadatak da ove godine šaplastim po otoku i zabilježim sve što vidim, a ono što sam vidio na ovoj šetnjici…

1 2 3 >  Zadnji
pretraži portal...
Kontaktirajte uredništvo portala grada Otok Krk

Sveta tri kraljaNova godinaSveti StjepanBožićDan svih svetihDan neovisnostiDan domovinske zahvalnostiDan državnostiDan antifašističke borbeINmusic

otok-krk.org preporuča
PC Trikovi Mjuza.net

Online izdanje - i do 80% popusta
Glas Istre Današnje izdanje (i do 80% popusta) Novi List Današnje izdanje (i do 80% popusta) Zadarski List Današnje izdanje (i do 80% popusta)

Horoskop - otok-krk.org

SURADNICI

Klikom na sličicu ovdje ispod možete online slušati najbolji radio na otoku Krku, RADIO OK.

ZAHVALJUJEMO NA SUFINANCIRANJU

Otok Krk › Vijesti › Gradske vijesti › Kolumna ›

Otok Krk RSS - Powered by: WMD - Web Hosting Otok Krk - CMS Otok Krk - Izrada web stranica Otok Krk - SEO Otok Krk - Web trgovina Otok Krk - Vijesti